۱۳۹۲ شهریور ۷, پنجشنبه

نگرانی و چاره اندیشی روزافزون رژیم از گرایش جوانان به مسیحیت !














اتاق افکار جمهوری .اسلامی با همکاری دستگاههای امنیتی رژیم، نخستین جلسه نمایشی از سلسله برنامه‌ها با عنوان آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع " تغییر مذهب" و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت را برگزار می‌کند

به گزارش « محبت نیوز» سایت امنیتی مشرق به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) خبر داد ، نخستین جلسه از سلسله برنامه‌های آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، مهمانان نخستین جلسه، دکتر کریستیان بونو و دکتر یاسین از فرانسه و یک مهمان ویژه از ایتالیا هستند که درباره آیین مسیحیت و دلیل گرایش برخی از جوانان به آن سخن خواهند گفت.



در این اطلاعیه شرکت هموطنان مسیحی و سایر اقیلت‌های مذهبی در این برنامه را آزاد اعلام کرده و شرکت در این دوره رایگان خواهد بود؛ در این اطلاعیه منتشره همچنین آمده،  اما به ‌دلیل حساسیت موضوع و محدود بودن ظرفیت، حضور در جلسه تنها از طریق "ثبت نام" ممکن است.!

نشست بررسی گرایش جوانان به مسیحیت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه)  برگزار می شود.

"در حالی که در ایران مسیحیت پدیده ای در حال گسترش  و طی سالهای اخیر نیز به اوج خود رسیده است ، موضوع  افزایش و گسترش روز افزون کلیساهای خانگی در ایران و همینطور گرایش جوانان و خانواده ها به مسیحیت به یک نگرانی و کابوس جدی برای دستگاههای امنیتی و بویژه حاکمیت جمهوری اسلامی و دستگاه روحانیت شیعه مبدل شده است.

حاکمیت این بار گویا با بستن کلیساها و موج عظیم بازداشت و دستگیری کشیشان و نوکیشان مسیحی راه بجایی نبرده و " اتاق افكار" حكومت مذهبی جمهوری اسلامی از طریق تریبون های  وابسته و مختلفی که در اختیارشان قرار گرفته است سعی دارند تا با برگزاری نمایشواره هایی از این دست به تخریب آئین مسیحیت که در بین ایرانیان و در افکار مردم جاری است از همه گیر شدن و گسترش آن جلوگیری کنند. مسیحیت در میان ایرانیان بویژه جوانان که با وجود تهدیدات و سرکوب های حاکمیت و ظلمی که نسبت به مسیحیان به ویژه نوکشیان روا می دارد اما هر روز بر تعداد حق جویان و پیروان آن درنقاط مختلف ایران افزوده می شود.

گرایش روز افزون جامعه ایرانی بویژه جوانان به سمت آئین مسیحیت به ویژه طی چند سال گذشته این موضوع را از مهمترین دغدغه های دستگاه حاکمیت در ایران تبدیل کرده است . سوال این است آیا به باور برگزارکنندگان، چنین نمایشواره  و هزینه هایی از این دست و دعوت از مهمانان دست چین شده خارجی کمکی به حاکمیت خواهد کرد و آیا این مطلب میتواند مانع از رشد و گسترش کار خداوند که در میان ایرانیان آغاز کرده مانعی ایجاد کند ؟"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر